Пошуковий запит: (<.>A=Нікітченко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Нікітченко Л. Образ солов'я як утілення творчої особистості (за твором Костянтини Малицької "Соловей"). 5 клас [Електронний ресурс] / Л. Нікітченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2012_3_9
|
2. |
Нікітченко Л. Картини довколишнього світу в поезії Т.Г. Шевченка "Садок вишневий коло хати…" [Електронний ресурс] / Л. Нікітченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 2. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_2_4
|
3. |
Нікітченко Л. Світ фантазії, мудрості. Матеріали до уроків. 5 клас [Електронний ресурс] / Л. Нікітченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 7-8. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2014_7-8_12
|
4. |
Нікітченко Л. О. Аналіз результатів експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх учителів у процесі фахової практики [Електронний ресурс] / Л. О. Нікітченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 36. - С. 246-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_36_59
|
5. |
Нікітченко Л. О. Застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення курсу основи педагогічної майстерності [Електронний ресурс] / Л. О. Нікітченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 44. - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_44_16
|
6. |
Нікітченко Л. О. Модель професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін [Електронний ресурс] / Л. О. Нікітченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 35. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_35_60
|
7. |
Нікітченко Л. Роль і місце лабораторних та практичних робіт із біології як однієї з форм особистісної орієнтації студентів [Електронний ресурс] / Л. Нікітченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 5. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_5_24
|
8. |
Нікітченко Л. О. Принципи формування педагогічної майстерності майбутніх учителів біології у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Л. О. Нікітченко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 368-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_4_71
|
9. |
Нікітченко Л. О. Упровадження засобів дистанційного навчання в процесі вивчення природничих дисциплін [Електронний ресурс] / Л. О. Нікітченко, А. В. Горобець, Н. Р. Опушко, Н. В. Левчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 57. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_57_8
|
10. |
Нікітченко Л. О. Вплив фахової практики на формування у студентів професійно значущих умінь [Електронний ресурс] / Л. О. Нікітченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_28 Виокремлено професійно значущі уміння майбутніх учителів природничих дисциплін: методичні, дидактичні, творчі, інформаційні, самоосвітні, організаційні, дослідницькі, практичні, комунікативні. На підставі досліджень виявлено рівень впливу фахової практики на професійно значущі вміння майбутніх педагогів. Стверджено, що фахова практика найбільше впливає на формування дослідницьких, комунікативних, практичних умінь, що є важливим аспектом під час роботи вчителя біології і хімії в школі. Выделены профессионально значимые умения будущих учителей естественных дисциплин: методические, дидактические, творческие, информационные, самообразовательные, организационные, исследовательские, практические, коммуникативные. На основе исследований выявлен уровень влияния профессиональной практики на специальные педагогические умения будущих учителей. Подтверждено, что профессиональная практика наиболее всего влияет на формирование исследовательских, коммуникативных, практических умений, что является важным аспектом во время работы учителя биологии и химии в школе.Allocated professionally important skills of future teachers of natural sciences: methodological, didactic, creative, informative, self-education, organizational, research, practical, communicative. Based on the research revealed the level of influence of professional practice for special pedagogical skills of future teachers. Confirmed that professional practice is most likely to affect the formation of research, communication, practical skills, which is an important aspect during the teacher of biology and chemistry in high school.
|
11. |
Нікітченко Л. О. Організація дистанційного навчання учнів на уроках біології [Електронний ресурс] / Л. О. Нікітченко, Н. В. Баюрко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Теорія та методика навчання природничих наук. - 2022. - № 2. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snvtmtns_2022_2_3
|
12. |
Гудзевич А. В. Картографічне забезпечення реалій збереження біотичного та ландшафтного різноманіття національних природних парків [Електронний ресурс] / А. В. Гудзевич, Л. С. Гудзевич, Л. О. Нікітченко, А. В. Матвійчук, Г. В. Коробкова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Геологія. Географія. Екологія. - 2021. - Вип. 54. - С. 164-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhG_2021_54_16
|
13. |
Нікітченко Л. Науковий гурток як засіб формування дослідницьких умінь майбутніх учителів біології [Електронний ресурс] / Л. Нікітченко // Освіта. Інноватика. Практика. - 2024. - Т. 12, № 2. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2024_12_2_10
|